דף הבית המערכה מול איראן והציר השיעי
ב-28 בפברואר 2026 פתחו ישראל וארה"ב במבצע צבאי מקיף, "מבצע שאגת הארי", שנועד לפגוע במשטר האייתולות באיראן, כמו גם בתשתיות הצבאיות והגרעיניות של המדינה. מאז, נפתחה גם החזית הלבנונית, והוכרז על הפסקת אש ופתיחת מו"מ בין ארה"ב לאיראן, אך האש המשיכה בזירות השונות.
המכון למחקרי ביטחון לאומי עוסק מסביב לשעון במחקר רב-תחומי על אודות המערכה והשלכותיה. בעמוד זה תוכלו למצוא את כלל פרסומי המכון בנושא, כפי שהופצו לציבור הרחב.