פודקאסט

תסיסה איראנית

השבוע ציין המשטר האיראני 46 שנה להשתלטות על שגרירות ארה"ב בטהראן – מאורע שנחגג בין היתר בתהלוכות ברחבי המדינה ובצעידה על דגלי ישראל וארה"ב. מי שיצאו לרחובות היו תומכי המשטר, שהם מיעוט לפי ההערכות אך עדיין מספיק מיליונים כדי להיראות, ומה לגבי שאר החברה האיראנית? כיצד היא משתקמת כחמישה חודשים אחרי מלחמת 12 הימים? האם גם שם, בפרסית, יש חשש מפני חידוש המלחמה? בני סבטי, מומחה לאיראן במכון למחקרי ביטחון לאומי, בשיחה עם העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס.

בני
סבטי

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
משדרים ביטחון
האכזבה של מדינות המפרץ מטראמפ
משדרים ביטחון
ביקור נתניהו בוושינגטון: הזווית האמריקנית
משדרים ביטחון
בזכות ההתנגדות לישראל? ההתקרבות של ארדואן וא-סיסי
משדרים ביטחון
טורקיה וסוריה במערבולת המערכה באיראן
משדרים ביטחון
סוריה החדשה: שנה לעליית א-שרע לשלטון
משדרים ביטחון
רוחות המלחמה מנשבות שוב: האם הציבור מתרגש? | משדרים [אקסטרה] ביטחון
משדרים ביטחון
כיבוש הרצועה - שלוש עמדות: חלק 3 – תמיר הימן | פרויקט "משדרים ביטחון"
משדרים ביטחון
איראן, לבנון, עזה – כל הזירות פתוחות: ריאיון עם אלוף (מיל') תמיר הימן | משדרים ביטחון - פרק 103
משדרים ביטחון
אחרי שנה וחצי של מלחמה: מה חושב הציבור הישראלי?
משדרים ביטחון
ביירות-וושינגטון-ירושלים: חזית לבנון - בין לחימה למו"מ