פודקאסט

הערך של דיאלוג עם האויב

תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?

שלמה
ברום

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
הסכם תיחום הגבול הימי בין טורקיה ללוב - השלכות לישראל
ארכיון
פודקאסטרטגי 250: הפיגוע בגבול סיני - מהצד המצרי | הבינה המלאכותית בצה"ל | שוויון חברתי וביטחון לאומי
ארכיון
פודקאסטרטגי 263: הטרור האיראני | ועידת G20 | טורקיה ונאט"ו | קולות מהרחוב הלובי
ארכיון
חוסן חברתי: תמונת מצב של הציבור בעוטף עזה
ארכיון
"בקולן": תוכנית מיוחדת ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה
ארכיון
המציאות החדשה בסוריה: השלכות על יחסי ישראל עם טורקיה והכורדים
ארכיון
דו"ח פיגועי ההתאבדות העולמי; דואליות ביחסי ישראל-מצרים; ופרשת הדרכים של טורקיה בצפון סוריה
ארכיון
פודקאסטרטגי מיוחד לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה
ארכיון
מה אפשר ללמוד מצ'רנוביל? על תאונות גרעיניות ולקחי בטיחות
ארכיון
תחילת עידן בידן במזרח התיכון – משברים, איומים והזדמנויות לשיתוף פעולה בינלאומי