פודקאסט

הערך של דיאלוג עם האויב

תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?

שלמה
ברום

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
האם לבנון בדרך למלחמת אזרחים?
ארכיון
תמונת מצב של משבר קורונה באיראן, בסוריה ובמצרים: המצוקה הגוברת וההשלכות הבינ"ל
ארכיון
מצרים נערכת לבחירות
ארכיון
תרחיש "מלחמת הצפון הראשונה", סערת החוק הפולני וערב הסעודית בעידן מוחמד בן סלמאן
ארכיון
פודקאסטרטגי 305: ההתלבטויות בטהראן | ארה"ב במזרח התיכון | מתווה לסיום המלחמה? | השפעת הסיכולים
ארכיון
אבטחה בישראל: ליקויים והמלצות; התוכנית הרב-שנתית של צה"ל והאיום התקציבי; המשבר בלוב
ארכיון
פודקאסטרטגי 231: הטרור העולמי ב-2022 | מעבר לרשת - התגובות לממשלה החדשה | השנה של ארה"ב וסין
ארכיון
בין אסד לנסראללה, בין כספי חזבאללה לקפטגון הסורי: מבט לזירה הצפונית
ארכיון
פודקאסטרטגי 224: הציבור הערבי בבחירות | בחירות האמצע בארה"ב | ועידת האקלים במצרים
ארכיון
חשיבותה של העליונות הטכנולוגית הישראלית, ותמונת מצב של המחאה הפלסטינית