פודקאסט
ארכיון
|
00
הערך של דיאלוג עם האויב
תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
תמונת מצב של משבר קורונה באיראן, בסוריה ובמצרים: המצוקה הגוברת וההשלכות הבינ"ל
תיאור הפרק
07.04.2020
ארכיון
תרחיש "מלחמת הצפון הראשונה", סערת החוק הפולני וערב הסעודית בעידן מוחמד בן סלמאן
תיאור הפרק
08.02.2018
ארכיון
פודקאסטרטגי 305: ההתלבטויות בטהראן | ארה"ב במזרח התיכון | מתווה לסיום המלחמה? | השפעת הסיכולים
תיאור הפרק
15.08.2024
ארכיון
אבטחה בישראל: ליקויים והמלצות; התוכנית הרב-שנתית של צה"ל והאיום התקציבי; המשבר בלוב
תיאור הפרק
25.07.2019
ארכיון
פודקאסטרטגי 231: הטרור העולמי ב-2022 | מעבר לרשת - התגובות לממשלה החדשה | השנה של ארה"ב וסין
תיאור הפרק
29.12.2022
ארכיון
פודקאסטרטגי 224: הציבור הערבי בבחירות | בחירות האמצע בארה"ב | ועידת האקלים במצרים
תיאור הפרק
10.11.2022
