פודקאסט
ארכיון
|
00
הערך של דיאלוג עם האויב
תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
פודקאסטרטגי 250: הפיגוע בגבול סיני - מהצד המצרי | הבינה המלאכותית בצה"ל | שוויון חברתי וביטחון לאומי
תיאור הפרק
15.06.2023
ארכיון
פודקאסטרטגי 263: הטרור האיראני | ועידת G20 | טורקיה ונאט"ו | קולות מהרחוב הלובי
תיאור הפרק
14.09.2023
ארכיון
"בקולן": תוכנית מיוחדת ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה
תיאור הפרק
07.05.2019
ארכיון
דו"ח פיגועי ההתאבדות העולמי; דואליות ביחסי ישראל-מצרים; ופרשת הדרכים של טורקיה בצפון סוריה
תיאור הפרק
10.01.2019
ארכיון
תחילת עידן בידן במזרח התיכון – משברים, איומים והזדמנויות לשיתוף פעולה בינלאומי
תיאור הפרק
04.03.2021
