פודקאסט

המהלך שזעזע את המזה"ת: חמש שנים לפרישת ארה"ב מהסכם הגרעין

מנהל המכון, אלוף (מיל') תמיר הימן, ראש תוכנית איראן במכון, סימה שיין, והחוקר הבכיר ד"ר צ'ק פרייליך, מציינים חמש שנים ליציאת הנשיא טראמפ מהסכם הגרעין עם איראן.

מדוע היה בכלל צריך הסכם גרעין ולמה הדבר היה כה הכרחי לארה"ב בתקופת אובמה? היכן הייתה נמצאת איראן אם טראמפ היה נשאר בהסכם – האם הייתה קרובה או רחוקה יותר מפצצה? כיצד הפרישה מההסכם השפיעה על מעמדה של ארה"ב בעולם? האם היציאה מההסכם הייתה חיובית או שלילית לישראל? וכיצד צפוי להיראות האזור בשנים הקרובות, כאשר חזרה להסכם אינה נראית באופק?

תמיר
הימן
סימה
שיין
צ'ק
פרייליך

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
תיאום ישראל וארה״ב בעניין איראן; מעבר לרשת: הבחירות בלבנון; הידוק יחסי טורקיה-ישראל
ארכיון
בניית זהות "האדם המצרי החדש" בעידן סיסי
ארכיון
חשיבותה של העליונות הטכנולוגית הישראלית, ותמונת מצב של המחאה הפלסטינית
ארכיון
התוכנית הרב-שנתית של צה"ל והאיום התקציבי
ארכיון
על חוק הלאום; צומת הדרכים של הרפורמיסטים באיראן; וההשתלטות הסינית הגלובלית
ארכיון
ממשלה חדשה בלבנון
ארכיון
מגמות בכלכלות המזרח התיכון
ארכיון
צומת טראמפ-איראן: בין תקיפת הגרעין, מו"מ – והמלחמה בחות׳ים
ארכיון
הפערים בין דרג השטח, הפיקוד הצבאי והדרג המדיני בישראל​
ארכיון
סוריה ב-2019