פודקאסט

האם צה"ל צריך לנהל את משבר קורונה?

ד"ר כרמית פדן וד"ר מאיר אלרן דנים בהצעה שעלתה בעקבות התפרצות "הגל השני" של הקורונה בישראל, להפקיד את הטיפול במשבר בידי צה"ל. מה עומד ברקע להצעה הזו ומאיזה בחינות הטלת האחריות הכוללת על הטיפול במגפה בידי הצבא היא בעייתית? כיצד יכול הצבא לסייע להתמודדות עם המשבר, בכפוף לאחריות ולניהול של המערכים האזרחיים בישראל?

מאיר
אלרן
כרמית
פדן

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
״קול האמת -על פייק ניוז וביטחון לאומי״: האם האיראנים ניסו לפנות גם אליכם ברשתות החברתיות?
ארכיון
מערכה בשלט רחוק: השימוש ברחפנים במלחמה בעזה
ארכיון
תכנית גרעין חשאית בסעודיה?
ארכיון
השנה שלא ציפינו לה: תוכנית מיוחדת עם ראש המכון לרגל השנה החדשה
ארכיון
הדואליות ביחסים הביטחוניים בין ישראל למצרים
ארכיון
רעידת אדמה הרסנית בישראל: לא שאלה של האם – אלא מתי
ארכיון
אתגרי הזירה הצפונית, מסמך האסטרטגיה האמריקאית וישראל בבית הדין הפלילי הבינלאומי
ארכיון
הסכסוך הישראלי-פלסטיני (חלק 2): היום שאחרי עבאס; הלאומיות הפלסטינית; ושיקום רצועת עזה
ארכיון
מה אפשר ללמוד מצ'רנוביל? על תאונות גרעיניות ולקחי בטיחות
ארכיון
תכנית הסיוע הכלכלית למזרח ירושלים