פודקאסט
ארכיון
|
18:53
האם צה"ל צריך לנהל את משבר קורונה?
ד"ר כרמית פדן וד"ר מאיר אלרן דנים בהצעה שעלתה בעקבות התפרצות "הגל השני" של הקורונה בישראל, להפקיד את הטיפול במשבר בידי צה"ל. מה עומד ברקע להצעה הזו ומאיזה בחינות הטלת האחריות הכוללת על הטיפול במגפה בידי הצבא היא בעייתית? כיצד יכול הצבא לסייע להתמודדות עם המשבר, בכפוף לאחריות ולניהול של המערכים האזרחיים בישראל?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
״קול האמת -על פייק ניוז וביטחון לאומי״: האם האיראנים ניסו לפנות גם אליכם ברשתות החברתיות?
תיאור הפרק
18.04.2021
ארכיון
אתגרי הזירה הצפונית, מסמך האסטרטגיה האמריקאית וישראל בבית הדין הפלילי הבינלאומי
תיאור הפרק
11.01.2018
ארכיון
הסכסוך הישראלי-פלסטיני (חלק 2): היום שאחרי עבאס; הלאומיות הפלסטינית; ושיקום רצועת עזה
תיאור הפרק
02.08.2018

