פודקאסט
ארכיון
|
11:32
בידוד האוכלוסייה המבוגרת בישראל – יותר נזק מתועלת?
פנינה שרביט ברוך דנה בסוגיית בידוד האוכלוסייה המבוגרת בישראל בזמן משבר הקורונה. מה מידת הסיכון הנשקפת לאוכלוסייה זו, על פי הנתונים הקיימים? האם מדיניות הבידוד המחמירה שנקטה המדינה כלפי האוכלוסייה המבוגרת, מוצדקת, בהתייחס למשמעויות החברתיות, הנפשיות והכלכליות שלה? כיצד ניתן להשיג את האיזון בין הגנה על בריאות אוכלוסייה זו לבין שמירה על איכות החיים והפרנסה?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
אתגרי הזירה הצפונית, מסמך האסטרטגיה האמריקאית וישראל בבית הדין הפלילי הבינלאומי
תיאור הפרק
11.01.2018
ארכיון
"מעבר לרשת" - ביטחון אישי בעולם הערבי; הציבור הישראלי והקורונה- סקר מיוחד; אקלים וביטחון לאומי
תיאור הפרק
11.09.2020
ארכיון
לקראת סגר שלישי: העלייה בתחלואה, החשש מהמוטציה ומבצע החיסונים; הקורונה ברש"פ ובעזה
תיאור הפרק
24.12.2020
ארכיון
המודל האיראני בסוריה; קהילות יישומיות במערכת הביטחון; ו"חוקרות מדברות ביטחון"
תיאור הפרק
23.08.2018
ארכיון
פודקאסטרטגי 283: שיחה אישית עם מנהל ה-INSS | סוגית הר הבית במלחמה | חודש רמדאן - צפירת הרגעה
תיאור הפרק
01.03.2024
