פודקאסט

ארה"ב תקפה באיראן – ומה עכשיו?

דונלד טראמפ לא היה זקוק לשבועיים. בלילה שבין שבת לראשון, ב-22 ביוני, טייסי חיל האוויר האמריקני הטילו פצצה אחר פצצה על מתקני הגרעין של איראן בנתנז, בפורדו ובאספהאן. נשיא ארה"ב וראש הממשלה הכתירו את הפעולה בהצלחה גדולה והודו זה לזה.
מה הושג בתקיפה? האם הוסר האיום הקיומי שמהווה תוכנית הגרעין של איראן על ישראל? האם למעשה מולאו מטרות המלחמה? בשיחה עם העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס, מסבירים ד"ר רז צימט, מנהל תוכנית איראן והציר השיעי במכון, ופרופ' צ'ק פרייליך, לשעבר סגן ראש המועצה לביטחון לאומי וחוקר בכיר במכון, שהכדור כעת במגרש האיראנים.

רז
צימט
צ'ק
פרייליך

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
משדרים ביטחון
הסכם המכסים של סין-ארה"ב והכיס של כולנו
משדרים ביטחון
תכנון אסטרטגי של מלחמה ותרחישי סיום
משדרים ביטחון
בין איראן לארדואן: התגובה הטורקית למלחמה
משדרים ביטחון
המנהיגים המוסלמים בארה"ב אחרי 7 באוקטובר
משדרים ביטחון
שש מאות ימים למלחמה - מה קורה בשטח ולאן עכשיו?
משדרים ביטחון
הכעס הערבי על חמאס
משדרים ביטחון
זהירות: השפעה זרה לפניך!
משדרים ביטחון
שנה לתוך הפסקת האש: איפה נמצא חזבאללה?
משדרים ביטחון
חודש למבצע "שאגת הארי": פאנל מומחי איראן
משדרים ביטחון
תקיפת ישראל בדוחה: מכה לחמאס - אתגר לקטר | משדרים ביטחון - פרק 37