פודקאסט
ארכיון
|
29:39
שנתיים לנורמליזציה עם מרוקו: ההישגים, האתגרים – וההקשר היהודי
חוקרי המכון, ד"ר אופיר וינטר ומור לינק, מנתחים את ההשלכות של שנתיים של נורמליזציה בין ישראל למרוקו, ודנים בציפיות של מרוקו מישראל בעקבות ההסכמים.
מהו הדמיון ומה השוני בין היחסים עם מרוקו ליחסים עם מדינות ערביות נוספות שכוננו יחסים עם ישראל, בדגש על איחוד האמירויות ומצרים? אילו הישגים ניתן למנות בתחום שיתוף הפעולה הבינלאומי, בפרט בתחום המסחרי והביטחוני? למה מצפה מרוקו מישראל בסוגיה הפלסטינית ובסוגית סהרה המערבית? מה מידת המעורבות של ארה״ב בקשרים בין המדינות כיום? וגם: כיצד משתלבת הנורמליזציה בתהליך של פיתוח אתרי מורשת יהודיים ופתיחות בנוגע להיסטוריה היהודית של מרוקו?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
אסטרטגיה ליציאה מהסגר ולהמשך החיים בצל קורונה; מעבר לרשת – הביקורת על חיזבאללה בלבנון; מעורבות רוסיה בבחירות בארה"ב
תיאור הפרק
15.10.2020
ארכיון
ישראל, חזבאללה וקווים אדומים; התקיפות בעיראק – תגובות והשלכות; החברה הערבית ומערכת הבחירות
תיאור הפרק
05.09.2019
ארכיון
"מעבר לרשת" - ביטחון אישי בעולם הערבי; הציבור הישראלי והקורונה- סקר מיוחד; אקלים וביטחון לאומי
תיאור הפרק
11.09.2020

