פודקאסט

"תקשורת אסטרטגית" והגישות הנהוגות בישראל

דודי סימן-טוב וד"ר עופר פרידמן מציגים את היתרונות הגלומים ב"תקשורת אסטרטגית" – שימוש קוהרנטי בכל אמצעי התקשורת (מילים, תמונות/דימויים, פעולות) על מנת להשפיע על קהלי יעד נבחרים בחתירה למימוש אינטרסים פוליטיים. במצב זה, גוף אחד מתאם ומסנכרן את ההשפעה על קהלי היעד של המדינה, באמצעים השונים. כהמחשה לנחיצותה של מסגרת החשיבה הזאת בישראל, מנותחת ההיסטוריה המקומית של תחום ההשפעה על קהלי היעד. בישראל, טוענים החוקרים, גישות שונות להשפעה (הסברה, דיפלומטיה ציבורית ומערכה על תודעה) מיושמות ללא ריכוז ותיאום בין המוסדות המיישמים אותן, והדבר מגביר את אי הסדר והחיכוך בעבודת המוסדות הללו.

דוד
סימן טוב
עופר
פרידמן

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
?דרום אפריקה נגד ישראל: מה עומד ברקע להאשמה ברצח עם
ארכיון
רעידת האדמה הבאה
ארכיון
פודקאסטרטגי מיוחד לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה
ארכיון
פודקאסטרטגי 292: מדינת ישראל - בין מלחמה לתקווה | תגובות הציבור העזתי לשלב החדש במלחמה
ארכיון
יעדי ההנהגה הערבית בישראל
ארכיון
תוניסיה: ממהפכה מוצלחת לכישלון מדינתי?
ארכיון
מגמות בדעת הקהל האמריקאית כלפי ישראל על רקע ועידת איפא"ק
ארכיון
זיכרון השואה לאחר טבח ה-7 באוקטובר
ארכיון
פודקאסטרטגי 273: בראש של ביידן | החזית המשפטית | מכונת ההשפעה הפרסית | יכולות אויבינו
ארכיון
מדד הביטחון הלאומי 2019–2020: מגמות בציבור הישראלי על פי סקר דעת קהל