פודקאסט

תסיסה איראנית

השבוע ציין המשטר האיראני 46 שנה להשתלטות על שגרירות ארה"ב בטהראן – מאורע שנחגג בין היתר בתהלוכות ברחבי המדינה ובצעידה על דגלי ישראל וארה"ב. מי שיצאו לרחובות היו תומכי המשטר, שהם מיעוט לפי ההערכות אך עדיין מספיק מיליונים כדי להיראות, ומה לגבי שאר החברה האיראנית? כיצד היא משתקמת כחמישה חודשים אחרי מלחמת 12 הימים? האם גם שם, בפרסית, יש חשש מפני חידוש המלחמה? בני סבטי, מומחה לאיראן במכון למחקרי ביטחון לאומי, בשיחה עם העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס.

בני
סבטי

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
משדרים ביטחון
ישראלי, דבר "אירופית"
משדרים ביטחון
ספרטה פינת אחד העם: מה מצבנו הכלכלי באמת?
משדרים ביטחון
מטוסים מתחת לרדאר: "השיטה האיראנית" לעקיפת הסנקציות נחשפת
משדרים ביטחון
מלחמת ישראל-איראן: כל מה שצריך לדעת עד לרגע זה
משדרים ביטחון
"ישראל לא יכולה להיות דובי לא לא”: הכרה חד צדדית ב"פלסטין"
משדרים ביטחון
מלחמת ישראל-איראן השנייה – עניין של זמן?
משדרים ביטחון
לפגוע בכיס הזהב של חזבאללה
משדרים ביטחון
צופה מהצד – ועדיין נפגעת: אירופה והמלחמה באיראן
משדרים ביטחון
איראן, לבנון, עזה – כל הזירות פתוחות: ריאיון עם אלוף (מיל') תמיר הימן | משדרים ביטחון - פרק 103
משדרים ביטחון
מהפך תפיסתי ביהודה ושומרון