פודקאסט

תוכנית הגרעין האיראנית: הפצצה שעדיין מתקתקת

אין משא ומתן בעניין הגרעין האיראני. למשטר האייתוללות יש אינטרס להגיע להסכם שיאפשר את הסרת הסנקציות, אבל הוא אינו סומך על סבא"א, ובמקביל נשיא ארה"ב לא רואה בכך צורך חיוני מאחר שמבחינתו, תוכנית הגרעין האיראנית "הושמדה" במלחמת 12 הימים.

כיצד המבוי הסתום הזה קשור לפיתוח תוכנית הטילים הבליסטיים של איראן? האם אנחנו קרובים לעוד מלחמה עם הרפובליקה האסלאמית, ואם כן, איך היא עלולה להיראות?
סימה שיין, חוקרת בכירה בתוכנית "איראן והציר השיעי" במכון, ולשעבר סגנית ראש המל"ל לנושאים אסטרטגיים, בשיחה עם העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס.

סימה
שיין

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
משדרים ביטחון
״שלום במזרח התיכון" - תוכנית טראמפ לסיום המלחמה
משדרים ביטחון
מצרים נגד "העיר ההומניטרית"
משדרים ביטחון
מטוסים מתחת לרדאר: "השיטה האיראנית" לעקיפת הסנקציות נחשפת
משדרים ביטחון
לא פת"ח ולא חמאס: המיאוס הפנים-פלסטיני מהכוחות הישנים
משדרים ביטחון
יפן וסין לקראת התנגשות?
משדרים ביטחון
חיזבאללה בין הצהרת הפירוק מנשק למחאות באיראן: האם גובר הסיכוי להסלמה בצפון?
משדרים ביטחון
מלחמת המפרץ: המתקפה של איראן על שכנותיה המפרציות
משדרים ביטחון
השלום של טראמפ דרך עיניים עזתיות - ותרחישים עתידיים
משדרים ביטחון
זהירות: השפעה זרה לפניך!
משדרים ביטחון
בין איראן לארדואן: התגובה הטורקית למלחמה