פודקאסט

קופצים אחורה: הכל על ה״סנאפבק״ מול איראן

ביום חמישי, 28 באוגוסט, בריטניה, גרמניה וצרפת החלו בתהליך של החזרת הסנקציות על איראן – מנגנון ״הסנאפבק״. איראן מצדה תנסה לשכנע את אותן מדינות לדחות את הצעדים על ידי מתן התחייבויות לגבי תוכנית הגרעין שלה. יש לה 30 יום. על הפרק, בין היתר, סוגיית העשרת אורניום על אדמת איראן, וביקור של פקחי סבא"א במתקנים הגרעיניים. במקביל לכל זה, אתמול בפעם הראשונה מאז מלחמת 12 הימים אפשר המשטר האיראני גישה לפקחים של האו"ם. אבל, למתקן אחד בלבד, ספציפי מאוד.

סימה שיין, חוקרת בכירה במכון ולשעבר בכירה במוסד, בשיחה עם העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס על הפעלת המנגנון, השפעותיו על ישראל ועל איראן, וגם – האם האירוע מקרב אותנו למלחמה נוספת מול הרפובליקה האסלאמית?

סימה
שיין

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
משדרים ביטחון
טראמפ, בן סלמאן והחזון למזה"ת - "ישראל היא נכס או נטל"?
משדרים ביטחון
יפן וסין לקראת התנגשות?
משדרים ביטחון
מלחמת המפרץ: המתקפה של איראן על שכנותיה המפרציות
משדרים ביטחון
המנהיגים המוסלמים בארה"ב אחרי 7 באוקטובר
משדרים ביטחון
המפרץ הערבי מחכה לטראמפ
משדרים ביטחון
"רעידת אדמה - האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל"
משדרים ביטחון
ספרטה פינת אחד העם: מה מצבנו הכלכלי באמת?
משדרים ביטחון
תקיפת ישראל בדוחה: מכה לחמאס - אתגר לקטר | משדרים ביטחון - פרק 37
משדרים ביטחון
עיראק: זירת מאבק בין ארה"ב לאיראן
משדרים ביטחון
שלב ב' יוצא לדרך: המשמעויות והמוקשים