פודקאסט
ארכיון
|
00
מדיניות התגמול של ישראל
אלוף (מיל.) שלמה גזית, ראש אמ"ן לשעבר, דיבר על מדיניות התגמול של ישראל ל"זליגת ירי" או לתקיפות המתבצעות בשטחה. כיצד היא התגבשה מאז קום המדינה, והאם נכון להגיב באופן מיידי בכל מצב או שמא לשקול בכל אירוע מהי התגובה הראויה והתועלת שבה – ורק לאחר מכן להחליט כיצד לפעול? האם במקרה של אירוע חדירת הכטב"מ האיראני לשטח ישראל היה טעם לחכות ולשקול לעומק את התגובה הראויה, ומה צריכים להיות הקריטריונים לתגובה ולהידברות עם האויב? כמו כן, מהי הבעייתיות בסטגנציה במדיניות הישראלית ובאי-הגדרתו של אינטרס לאומי ישראלי לאורך השנים?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
משמעויות ההצהרה בעניין ההתנחלויות; 150 שנים לתעלת סואץ: הזדמנויות לישראל סביב העורק של מצרים
תיאור הפרק
05.12.2019
ארכיון
פודקאסטרטגי 336: “חבר מביא חבר” בצה”ל? | המכסים של טראמפ | ביקורת באיראן | סין וישראל
תיאור הפרק
09.04.2025
ארכיון
חודש מאי עד כאן: הסכם הגרעין עם איראן, העימות עם איראן בסוריה והאירועים בעזה
תיאור הפרק
16.05.2018
