חוקרי המכון הבכירים סימה שיין, אלדד שביט והשגריר ד״ר עודד ערן על ההכרזה האיראנית על חזרה לשולחן המשא ומתן העקיף עם ארה"ב- בתיווך אירופי. מה הוביל את בכירי המשטר האיראני להסכים לחידוש השיחות כעת והאם יש חדש בעמדה האיראנית? מה מצבה של תכנית הגרעין האיראנית בעקבות המבוי הסתום הממושך שאליו נקלעו שיחות הגרעין בוינה והמשבר עם סוכנות הגרעין של האו"ם שהוביל לניתוק מצלמות הפיקוח? מה תהיה מידת האפקטיביות של הסכם הגרעין ולוח הזמנים של המגבלות החלות בו, אם יסתיים סבב השיחות הקרוב בהצלחה? מהם הדגשים של בכירי ממשל ביידן בנוגע לחזרה להסכם הגרעין? כיצד חידוש השיחות קשור לענייני פנים אמריקאים ולמסרים שהועברו לישראל ולמדינות העולם הערבי, בנוגע לברית הגנה אזורית? כיצד קשור האיחוד האירופי לחידוש השיחות, מהם האינטרסים של מדינות אירופה ויתר המעצמות הבינלאומיות המעורבות, ומה השפעתו הישירה של משבר הנפט המחריף, בעקבות המלחמה באוקראינה?
פודקאסט
ארכיון
|
42:01
חידוש שיחות הגרעין: הדרישות האיראניות, עמדת הממשל האמריקני, האינטרס הישראלי והקשר למשבר הנפט העולמי
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
פודקאסטרטגי 233: ביקורי הבכירים האמריקאים בישראל | מעבר לרשת - עמדת תומכי "המהפכה המשפטית" נגד ההפגנות בת"א
תיאור הפרק
19.01.2023
ארכיון
פודקאסטרטגי 227: התפתחויות בזירה הצפונית | איראן - מחאה ומונדיאל | ועידת האקלים בשארם
תיאור הפרק
01.12.2022
ארכיון
המלצות לממשלה החדשה בישראל: הזירה הפלסטינית, המב"מ ואפשרות של מלחמה רב-זירתית
תיאור הפרק
12.01.2023
ארכיון
המערכה על התודעה; קמפיין התודעה הישראלי בסוגיית הגרעין האיראני; רוסיה כמעצמת מידע
תיאור הפרק
20.06.2019


