פודקאסט
ארכיון
|
00
הערך של דיאלוג עם האויב
תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
פודקאסטרטגי 309: סיכול ממוקד - כלי יעיל? | מגרש הרוסים: סיפורו של הטלגרם | התלות הכלכלית הגוברת של איראן בסין
תיאור הפרק
12.09.2024
ארכיון
פודקאסטרטגי 240: דיבייט - הרפורמה המשפטית | בין איראן לטורקיה | הסכם סין-איראן | עשור למב"מ
תיאור הפרק
16.03.2023
ארכיון
פודקאסטרטגי 236: הרעש בטורקיה | ירושלים - "המדינה האחת"? | מעבר לרשת | הרשת החברתית - איום ביטחוני?
תיאור הפרק
09.02.2023
ארכיון
מבט מאיראן על ההתפתחויות האזוריות; הבנות ישראל-חמאס; צרפת ומזרח הים התיכון
תיאור הפרק
03.09.2020
