פודקאסט
ארכיון
|
00
הערך של דיאלוג עם האויב
תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
פודקאסטרטגי 312: חלופות ויעדי תמרון בלבנון | רוסיה במזרח התיכון | תובנות סקרי המכון | ישראל בתודעה העולמית שנה לאחר 07.10
תיאור הפרק
09.10.2024
ארכיון
החזית המשפטית של המלחמה בעזה: ההליכים נגד ישראל והמאבק על הלגיטימציה הבינ״ל
תיאור הפרק
21.12.2023
ארכיון
ההתמודדות הסעודית-פקיסטנית עם איום הגרעין האיראני; עתיד הנוכחות הצבאית האמריקאית בעיראק; ובניית זהות "האדם המצרי החדש" בעידן סיסי
תיאור הפרק
21.02.2019
ארכיון
בין טהראן לוושינגטון: העימות המחריף בין ישראל לאיראן וההיערכות לקראת ביקור הנשיא ביידן בישראל
תיאור הפרק
21.06.2022
