פודקאסט

הערך של דיאלוג עם האויב

תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?

שלמה
ברום

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
"חבר מביא חבר" במטה הכללי?
ארכיון
פודקאסטרטגי 312: חלופות ויעדי תמרון בלבנון | רוסיה במזרח התיכון | תובנות סקרי המכון | ישראל בתודעה העולמית שנה לאחר 07.10
ארכיון
החזית המשפטית של המלחמה בעזה: ההליכים נגד ישראל והמאבק על הלגיטימציה הבינ״ל
ארכיון
"קול האמת על פייק-ניוז״ - ענבל אורפז ותומר שדמי
ארכיון
גלי חום קיצוניים בישראל ומשבר האקלים העולמי
ארכיון
משמעויות ולקחים ממפגש הפסגה בין טראמפ לקים
ארכיון
יחסי ישראל ורוסיה: בין שאלת האחריות לשואה לשאלת האחריות על סוריה
ארכיון
ההתמודדות הסעודית-פקיסטנית עם איום הגרעין האיראני; עתיד הנוכחות הצבאית האמריקאית בעיראק; ובניית זהות "האדם המצרי החדש" בעידן סיסי
ארכיון
קרן לייזר בשירות צה"ל
ארכיון
בין טהראן לוושינגטון: העימות המחריף בין ישראל לאיראן וההיערכות לקראת ביקור הנשיא ביידן בישראל