פודקאסט

הערך של דיאלוג עם האויב

תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?

שלמה
ברום

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
פודקאסטרטגי 309: סיכול ממוקד - כלי יעיל? | מגרש הרוסים: סיפורו של הטלגרם | התלות הכלכלית הגוברת של איראן בסין
ארכיון
בידוד האוכלוסייה המבוגרת בישראל – יותר נזק מתועלת?
ארכיון
פודקאסטרטגי 240: דיבייט - הרפורמה המשפטית | בין איראן לטורקיה | הסכם סין-איראן | עשור למב"מ
ארכיון
עדכון אסטרטגיית צה"ל ודו"ח נציב קבילות החיילים
ארכיון
מונדיאל 2022: כדורגל בשירות הדיפלומטיה
ארכיון
פודקאסטרטגי 236: הרעש בטורקיה | ירושלים - "המדינה האחת"? | מעבר לרשת | הרשת החברתית - איום ביטחוני?
ארכיון
על חוק הלאום
ארכיון
מבט מאיראן על ההתפתחויות האזוריות; הבנות ישראל-חמאס; צרפת ומזרח הים התיכון
ארכיון
כיצד יש להיערך לשינויי האקלים בישראל?; ההפגנות בירדן ולבנון
ארכיון
משבר סין-טייוואן והשלכותיו על ארה"ב וישראל