פודקאסט
ארכיון
|
41:53
המהלך שזעזע את המזה"ת: חמש שנים לפרישת ארה"ב מהסכם הגרעין
מנהל המכון, אלוף (מיל') תמיר הימן, ראש תוכנית איראן במכון, סימה שיין, והחוקר הבכיר ד"ר צ'ק פרייליך, מציינים חמש שנים ליציאת הנשיא טראמפ מהסכם הגרעין עם איראן.
מדוע היה בכלל צריך הסכם גרעין ולמה הדבר היה כה הכרחי לארה"ב בתקופת אובמה? היכן הייתה נמצאת איראן אם טראמפ היה נשאר בהסכם – האם הייתה קרובה או רחוקה יותר מפצצה? כיצד הפרישה מההסכם השפיעה על מעמדה של ארה"ב בעולם? האם היציאה מההסכם הייתה חיובית או שלילית לישראל? וכיצד צפוי להיראות האזור בשנים הקרובות, כאשר חזרה להסכם אינה נראית באופק?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
פודקאסטרטגי 231: הטרור העולמי ב-2022 | מעבר לרשת - התגובות לממשלה החדשה | השנה של ארה"ב וסין
תיאור הפרק
29.12.2022
ארכיון
חוק "חלופות מדיניות תחילה"; מגמות עדכניות בשיח בעולם הערבי; משולש סין-ארצות הברית-ישראל
תיאור הפרק
13.06.2019
ארכיון
״סיעור מוחות״ מיוחד : חסימת הנשיא טראמפ מהרשתות החברתיות - משמעויות והשלכות
תיאור הפרק
14.01.2021
ארכיון
פודקאסטרטגי 239: שנה למלחמה באירופה: לקחים לישראל | נשים, השראה וביטחון לאומי | השינוי הדמוגרפי בסין
תיאור הפרק
09.03.2023
ארכיון
פודקאסטרטגי 319: ההפיכה בסוריה - דיון מומחים | החזרת תושבי הצפון לבתים | הסברה ישראלית?
תיאור הפרק
12.12.2024
ארכיון
יחסי מצרים-ישראל: המתיחות המדינית סביב הפעולה ברפיח והמשך התיווך במו״מ חוקר המכון הבכיר, ד"ר אופיר וינטר, על המתיחות של השבועות
תיאור הפרק
03.06.2024


