פודקאסט

האם צה"ל צריך לנהל את משבר קורונה?

ד"ר כרמית פדן וד"ר מאיר אלרן דנים בהצעה שעלתה בעקבות התפרצות "הגל השני" של הקורונה בישראל, להפקיד את הטיפול במשבר בידי צה"ל. מה עומד ברקע להצעה הזו ומאיזה בחינות הטלת האחריות הכוללת על הטיפול במגפה בידי הצבא היא בעייתית? כיצד יכול הצבא לסייע להתמודדות עם המשבר, בכפוף לאחריות ולניהול של המערכים האזרחיים בישראל?

מאיר
אלרן
כרמית
פדן

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
המלחמה באוקראינה – החזית המשפטית: האם ביה"ד הפלילי בהאג יאשים את פוטין בפשעי מלחמה?
ארכיון
יהדות ארה״ב וישראל: המלחמה, הבחירות, והאנטישמיות הגואה
ארכיון
הרגולציה בתחום הסייבר
ארכיון
מעבר לאוקראינה: ״אפקט טראמפ״ בין אירופה, רוסיה והמזה״ת
ארכיון
פודקאסטרטגי 289: התקיפה האיראנית והיום שאחרי | מבט לזירה הצפונית | השיח העזתי: חמאס בנקודת שבירה?
ארכיון
תמורות בלאומיות הפלסטינית
ארכיון
על הערך של דיאלוג עם האויב ומערכת היחסים הטעונה בין רוסיה לאיחוד האירופי
ארכיון
פודקאסטרטגי 252: ישראל והפלסטינים: לאן אנו צועדים? | הצצה לאוייבת מצפון | מגמות סחר ישראל-סין
ארכיון
האם ישראל צריכה לדבר עם אסד?
ארכיון
האבטחה בישראל: ליקויים והמלצות לפעולה