פודקאסט
ארכיון
|
18:53
האם צה"ל צריך לנהל את משבר קורונה?
ד"ר כרמית פדן וד"ר מאיר אלרן דנים בהצעה שעלתה בעקבות התפרצות "הגל השני" של הקורונה בישראל, להפקיד את הטיפול במשבר בידי צה"ל. מה עומד ברקע להצעה הזו ומאיזה בחינות הטלת האחריות הכוללת על הטיפול במגפה בידי הצבא היא בעייתית? כיצד יכול הצבא לסייע להתמודדות עם המשבר, בכפוף לאחריות ולניהול של המערכים האזרחיים בישראל?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
המלחמה באוקראינה – החזית המשפטית: האם ביה"ד הפלילי בהאג יאשים את פוטין בפשעי מלחמה?
תיאור הפרק
12.04.2022
ארכיון
פודקאסטרטגי 289: התקיפה האיראנית והיום שאחרי | מבט לזירה הצפונית | השיח העזתי: חמאס בנקודת שבירה?
תיאור הפרק
18.04.2024
ארכיון
פודקאסטרטגי 252: ישראל והפלסטינים: לאן אנו צועדים? | הצצה לאוייבת מצפון | מגמות סחר ישראל-סין
תיאור הפרק
29.06.2023

