פודקאסט
ארכיון
|
00
האם ישראל צריכה לדבר עם אסד?
תא"ל (מיל.) ומנהל המכון, אודי דקל, בשיחה על החזית הדרומית בסוריה ששוב הולכת ומתחממת. הלחימה מתקרבת לגבולה של ישראל, כמו גם פליטים רבים שנמלטים מהאזורים שאליהם הגיע המבצע הצבאי הממושך, ועמה עולות סוגיות אסטרטגיות והומניטריות – האם ניתן לסמוך על רוסיה שתרחיק את הכוחות האיראניים מהגבול, או שדיאלוג מול אסד יביא לתוצאות טובות יותר? מהם התמריצים ומהם מנופי הלחץ של ישראל על ממשל אסד המשתקם? האם על ישראל להגביר את הסיוע ההומניטרי לעקורים ברמת הגולן הסורית ולאפשר מעבר של פליטים לתוכה?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
אי היציבות בסוריה: תקיפת נמל התעופה בדמשק, עתיד הנוכחות הרוסית והיריבות בין רוסיה, איראן וטורקיה
תיאור הפרק
01.07.2022
ארכיון
ביטחון לאומי בעידן של פוסט-אמת; השפעתה העולמית של סין; והצעת החוק לגירוש משפחות מחבלים
תיאור הפרק
03.01.2019
