פודקאסט

האם ישראל צריכה לדבר עם אסד?

תא"ל (מיל.) ומנהל המכון, אודי דקל, בשיחה על החזית הדרומית בסוריה ששוב הולכת ומתחממת. הלחימה מתקרבת לגבולה של ישראל, כמו גם פליטים רבים שנמלטים מהאזורים שאליהם הגיע המבצע הצבאי הממושך, ועמה עולות סוגיות אסטרטגיות והומניטריות – האם ניתן לסמוך על רוסיה שתרחיק את הכוחות האיראניים מהגבול, או שדיאלוג מול אסד יביא לתוצאות טובות יותר? מהם התמריצים ומהם מנופי הלחץ של ישראל על ממשל אסד המשתקם? האם על ישראל להגביר את הסיוע ההומניטרי לעקורים ברמת הגולן הסורית ולאפשר מעבר של פליטים לתוכה?

אודי
דקל

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
פייק ניוז והסכנות למוסדות הדמוקרטיים
ארכיון
אי היציבות בסוריה: תקיפת נמל התעופה בדמשק, עתיד הנוכחות הרוסית והיריבות בין רוסיה, איראן וטורקיה
ארכיון
טורקיה 2024: ארדואן - בין חמאס, ישראל וטראמפ
ארכיון
"חמאס הוא הקללה": ראיון מרתק עם החוקרת המצרייה דאליא זיאדה
ארכיון
ההכרזה על משמרות המהפכה כארגון טרור ופרויקט הטילים האיראני
ארכיון
מגפה בעידן הדיגיטלי: טראמפ והקורונה: המשבר בארה"ב וההשלכות על ישראל
ארכיון
ביטחון לאומי בעידן של פוסט-אמת; השפעתה העולמית של סין; והצעת החוק לגירוש משפחות מחבלים
ארכיון
אחרי הפלת המטוס הרוסי; ורשמים מהעצרת הכללית של האו"ם
ארכיון
ביקור מרקל ויחסי ישראל-גרמניה- בעקבות מפגש חוקרי המכון עם קנצלרית גרמניה
ארכיון
המציאות ברשות הפלסטינית וההיערכות ליום שאחרי אבו מאזן