פודקאסט

האם ישראל צריכה לדבר עם אסד?

תא"ל (מיל.) ומנהל המכון, אודי דקל, בשיחה על החזית הדרומית בסוריה ששוב הולכת ומתחממת. הלחימה מתקרבת לגבולה של ישראל, כמו גם פליטים רבים שנמלטים מהאזורים שאליהם הגיע המבצע הצבאי הממושך, ועמה עולות סוגיות אסטרטגיות והומניטריות – האם ניתן לסמוך על רוסיה שתרחיק את הכוחות האיראניים מהגבול, או שדיאלוג מול אסד יביא לתוצאות טובות יותר? מהם התמריצים ומהם מנופי הלחץ של ישראל על ממשל אסד המשתקם? האם על ישראל להגביר את הסיוע ההומניטרי לעקורים ברמת הגולן הסורית ולאפשר מעבר של פליטים לתוכה?

אודי
דקל

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
מודל השירות הרב-ממדי בצה"ל: מגיוס החובה לשירות הקבע והשיח עם הציבור
ארכיון
מחאת קציני המילואים והקשר בין ערכי הדמוקרטיה לפעילות הצבא | ריאיון עם פרופ׳ אסא כשר
ארכיון
ארוכה הדרך לנורמילזציה: סעודיה, קטר ושאלת היחסים עם ישראל
ארכיון
קבינט INSS: עשרים וחמש שנה להסכם השלום – הסכנות בהתדרדרות היחסים בין ישראל לירדן
ארכיון
רשת ביטחון - פרק 11 | הכוכב ה-51? יחסי ישראל-ארה"ב: מאז ועד היום
ארכיון
יחסי ישראל ורוסיה: בין שאלת האחריות לשואה לשאלת האחריות על סוריה
ארכיון
נפילת משטר אסד: דיון מומחים
ארכיון
התקיפות בעיראק – תגובות והשלכות אפשריות
ארכיון
פייק ניוז והסכנות למוסדות הדמוקרטיים
ארכיון
פודקאסטרטגי 307: ישראל, חזבאללה והמכה המקדימה | הנשק של איראן וחזבאללה | זהירות, איראני משחק לך במוח