פודקאסט
ארכיון
|
00
האם ישראל צריכה לדבר עם אסד?
תא"ל (מיל.) ומנהל המכון, אודי דקל, בשיחה על החזית הדרומית בסוריה ששוב הולכת ומתחממת. הלחימה מתקרבת לגבולה של ישראל, כמו גם פליטים רבים שנמלטים מהאזורים שאליהם הגיע המבצע הצבאי הממושך, ועמה עולות סוגיות אסטרטגיות והומניטריות – האם ניתן לסמוך על רוסיה שתרחיק את הכוחות האיראניים מהגבול, או שדיאלוג מול אסד יביא לתוצאות טובות יותר? מהם התמריצים ומהם מנופי הלחץ של ישראל על ממשל אסד המשתקם? האם על ישראל להגביר את הסיוע ההומניטרי לעקורים ברמת הגולן הסורית ולאפשר מעבר של פליטים לתוכה?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
מחאת קציני המילואים והקשר בין ערכי הדמוקרטיה לפעילות הצבא | ריאיון עם פרופ׳ אסא כשר
תיאור הפרק
29.05.2023
ארכיון
קבינט INSS: עשרים וחמש שנה להסכם השלום – הסכנות בהתדרדרות היחסים בין ישראל לירדן
תיאור הפרק
22.09.2019
ארכיון
פודקאסטרטגי 307: ישראל, חזבאללה והמכה המקדימה | הנשק של איראן וחזבאללה | זהירות, איראני משחק לך במוח
תיאור הפרק
28.08.2024
