פודקאסט

איראן לקראת ימי ביידן

חוקר המכון רז צימט מנתח את תמונת המצב האקטואלית באיראן, ערב כניסתו של ג'ו ביידן לתפקיד נשיא ארה"ב, והאפשרות של חידוש המו"מ בין ארה"ב לאיראן בסוגית הגרעין: מה משמעות המהלכים האחרונים של המשטר האיראני בתחום הגרעיני, ובפרט העלאת שיעור העשרת האורניום ל-20%? מהי עמדת איראן בעניין הסנקציות והתנאים לחידוש המשא ומתן עם ארה"ב? ולבסוף, כיצד מתכוננת איראן לבחירות לנשיאות בחודש יוני?

רז
צימט

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
משמעות הסנקציות הכלכליות על איראן
ארכיון
מאחורי הקלעים של הרשתות החברתיות: ההשפעה, האינטרסים והסכנה לישראל
ארכיון
מאחורי הקלעים של הסכמי אברהם – ועתיד הנורמליזציה בין ישראל למדינות ערב
ארכיון
מאה ימים למלחמה: האם זוהי המערכה הצירית הראשונה?
ארכיון
הכנס השנתי ה-15 של ה-INSS | השגריר צבי מגן על המתיחות בין אוקראינה ורוסיה
ארכיון
מעורבות סין במזה"ת וקשריה עם איראן: ריאיון עם ראש המוסד לשעבר
ארכיון
החברה הערבית ומערכת הבחירות
ארכיון
גלי חום קיצוניים בישראל ומשבר האקלים העולמי
ארכיון
מדיניות התגמול של ישראל
ארכיון
המלחמה בעזה והשיקולים האזוריים של ישראל, ארה״ב ואיראן: ריאיון עם ראש המוסד לשעבר דני יתום