פודקאסט

קופצים אחורה: הכל על ה״סנאפבק״ מול איראן

ביום חמישי, 28 באוגוסט, בריטניה, גרמניה וצרפת החלו בתהליך של החזרת הסנקציות על איראן – מנגנון ״הסנאפבק״. איראן מצדה תנסה לשכנע את אותן מדינות לדחות את הצעדים על ידי מתן התחייבויות לגבי תוכנית הגרעין שלה. יש לה 30 יום. על הפרק, בין היתר, סוגיית העשרת אורניום על אדמת איראן, וביקור של פקחי סבא"א במתקנים הגרעיניים. במקביל לכל זה, אתמול בפעם הראשונה מאז מלחמת 12 הימים אפשר המשטר האיראני גישה לפקחים של האו"ם. אבל, למתקן אחד בלבד, ספציפי מאוד.

סימה שיין, חוקרת בכירה במכון ולשעבר בכירה במוסד, בשיחה עם העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס על הפעלת המנגנון, השפעותיו על ישראל ועל איראן, וגם – האם האירוע מקרב אותנו למלחמה נוספת מול הרפובליקה האסלאמית?

סימה
שיין

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
משדרים ביטחון
זהירות: השפעה זרה לפניך!
משדרים ביטחון
התמרון בעיר עזה: ניתוח והשלכות מעמדות שונות
משדרים ביטחון
מהפך תפיסתי ביהודה ושומרון
משדרים ביטחון
חומוס בדמשק? נורמליזציה עם סוריה - התרחישים הריאליים
משדרים ביטחון
הארמדה של טראמפ סביב איראן
משדרים ביטחון
צופה מהצד – ועדיין נפגעת: אירופה והמלחמה באיראן
משדרים ביטחון
רוחות המלחמה מנשבות שוב: האם הציבור מתרגש? | משדרים [אקסטרה] ביטחון
משדרים ביטחון
מלחמת ישראל-איראן השנייה – עניין של זמן?
משדרים ביטחון
"רעידת אדמה - האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל"
משדרים ביטחון
מוג'תבא חמינאי = שינוי במשטר?