לקוח מתוך פרק 45
איתי חיימינס מתאר את מאפייניו של העימות בין איראן לארצות הברית במרחב התודעתי, בדגש על השימוש האיראני ברשתות החברתיות במטרה להשפיע על דעת הקהל האמריקנית. במה נבדלים "מבצעי השפעה" ברשת משידורי תעמולה? כיצד ניתן לאתר חשבונות ומשתמשים שלפי ההערכה נפתחו עבור פגיעה תודעתית? ידוע כי האיראנים מעדיפים כלים שמאפשרים להם השפעה מרחוק ונמנעים מלחימה צבאית, ולאחרונה נחשף מבצע בן מספר שנים שניהלה איראן על החברה האמריקנית במרחב הסייבר, בין השאר בזמן הקמפיינים לבחירות האמצע בארצות הברית. מה היו היעדים המשוערים של המבצע, כיצד ניתן למדוד את השפעתו והצלחתו ומה ניתן ללמוד ממנו על היכולת של המשטר האיראני במרחב פעולה הזה?