פודקאסט

הערך של דיאלוג עם האויב

תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?

שלמה
ברום

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
פייק ניוז בימי קורונה
ארכיון
פודקאסטרטגי 312: חלופות ויעדי תמרון בלבנון | רוסיה במזרח התיכון | תובנות סקרי המכון | ישראל בתודעה העולמית שנה לאחר 07.10
ארכיון
חיסול סאלח אל-עארורי: דיון מיוחד של מומחי ה-INSS
ארכיון
מעורבות סין בהסכמי שלום ובתיווך בין צדדים לסכסוך
ארכיון
הבקשה להוצאת צוווי מעצר נגד רה"מ ושר הביטחון: הטעות של בית הדין הפלילי בהאג - והלקח לישראל
ארכיון
פודקאסטרטגי 307: ישראל, חזבאללה והמכה המקדימה | הנשק של איראן וחזבאללה | זהירות, איראני משחק לך במוח
ארכיון
פודקאסטרטגי 271: חודשיים למלחמה | פאנל מומחיות | איראן והמלחמה בישראל | תקשורת בצו 8 | עסקת השבויים
ארכיון
ניתוח הבחירות המקומיות בטורקיה והאתגרים של ארדואן
ארכיון
רשת ביטחון - פרק 4 | לבנון: הצצה לאוייבת מצפון
ארכיון
המלחמה באוקראינה: גיוס מילואים ברוסיה, משאל העם בארבעת המחזות והכטב"מים מאיראן