פודקאסט
ארכיון
|
00
הערך של דיאלוג עם האויב
תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
ניצחון ביידן והמשמעויות לישראל; פייק ניוז בבחירות בארה"ב; איום דאעש באירופה
תיאור הפרק
12.11.2020
ארכיון
פודקאסטרטגי 314: טראמפ חוזר לבית הלבן | מה קורה בעיראק? | השיח ברחוב העזתי אחרי חיסול סינוואר
תיאור הפרק
07.11.2024
