פודקאסט
ארכיון
|
00
הערך של דיאלוג עם האויב
תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
פודקאסטרטגי 312: חלופות ויעדי תמרון בלבנון | רוסיה במזרח התיכון | תובנות סקרי המכון | ישראל בתודעה העולמית שנה לאחר 07.10
תיאור הפרק
09.10.2024
ארכיון
הבקשה להוצאת צוווי מעצר נגד רה"מ ושר הביטחון: הטעות של בית הדין הפלילי בהאג - והלקח לישראל
תיאור הפרק
21.05.2024
ארכיון
פודקאסטרטגי 307: ישראל, חזבאללה והמכה המקדימה | הנשק של איראן וחזבאללה | זהירות, איראני משחק לך במוח
תיאור הפרק
28.08.2024
ארכיון
פודקאסטרטגי 271: חודשיים למלחמה | פאנל מומחיות | איראן והמלחמה בישראל | תקשורת בצו 8 | עסקת השבויים
תיאור הפרק
07.12.2023
ארכיון
המלחמה באוקראינה: גיוס מילואים ברוסיה, משאל העם בארבעת המחזות והכטב"מים מאיראן
תיאור הפרק
29.09.2022
