פודקאסט

הערך של דיאלוג עם האויב

תא"ל (מיל.) שלמה ברום דיבר על הערך של דיאלוג עם האויב, על רקע ההתחממות בגבול הצפוני והמתיחות בדרום. איזו תועלת ביטחונית יכולה ישראל להפיק מניהול דיאלוג או מחילופי מסרים, דווקא עם אויביה המרים ביותר – חמאס, חזבאללה ואיראן? האם דיאלוג, במישרין או בעקיפין, מתקיים כעת והאם הוא ממשי ורלוונטי בסביבה האזורית של ישראל ובתקופה הנוכחית? מי יכול להיות מתווך ומהו ערוץ התקשורת האופטימלי בזירות השונות?

שלמה
ברום

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
רוסיה כמעצמת מידע
ארכיון
ניצחון ביידן והמשמעויות לישראל; פייק ניוז בבחירות בארה"ב; איום דאעש באירופה
ארכיון
פרשת הדרכים של טורקיה בצפון סוריה
ארכיון
ממשלה חדשה בישראל: פודקאסט מיוחד מהאולפן החדש של ה-INSS
ארכיון
פודקאסטרטגי 314: טראמפ חוזר לבית הלבן | מה קורה בעיראק? | השיח ברחוב העזתי אחרי חיסול סינוואר
ארכיון
ערוצי התיווך בין ישראל לפלסטינים ובין חמאס לפת"ח
ארכיון
עמוס ידלין ופרנק לואי בשיחה לרגל ראש השנה
ארכיון
רוקדת על שתי חתונות? איחוד האמירויות: בין ישראל לאיראן
ארכיון
רוסיה: ההתפתחויות הפנימיות וההקצנה ביחס לישראל
ארכיון
עתיד העימות בין ישראל לחמאס