פודקאסט

המהלך שזעזע את המזה"ת: חמש שנים לפרישת ארה"ב מהסכם הגרעין

מנהל המכון, אלוף (מיל') תמיר הימן, ראש תוכנית איראן במכון, סימה שיין, והחוקר הבכיר ד"ר צ'ק פרייליך, מציינים חמש שנים ליציאת הנשיא טראמפ מהסכם הגרעין עם איראן.

מדוע היה בכלל צריך הסכם גרעין ולמה הדבר היה כה הכרחי לארה"ב בתקופת אובמה? היכן הייתה נמצאת איראן אם טראמפ היה נשאר בהסכם – האם הייתה קרובה או רחוקה יותר מפצצה? כיצד הפרישה מההסכם השפיעה על מעמדה של ארה"ב בעולם? האם היציאה מההסכם הייתה חיובית או שלילית לישראל? וכיצד צפוי להיראות האזור בשנים הקרובות, כאשר חזרה להסכם אינה נראית באופק?

תמיר
הימן
סימה
שיין
צ'ק
פרייליך

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
פודקאסטרטגי 214: איומי נסראללה והאפשרות למלחמה עם חזבאללה; המלחמה באוקראינה; עזה ומשבר האקלים
ארכיון
ישראל, הגז הטבעי – והמלחמה בעזה
ארכיון
ההערכה האסטרטגית השנתית
ארכיון
התעצמות צבא סוריה - איום לישראל
ארכיון
האקדמיזציה של המודיעין
ארכיון
מגלים טפח – מגלים טפחיים: הזדמנויות וסיכונים בחשיפת המודיעין של ישראל
ארכיון
החזית המשפטית: משמעויות ותגובות להליכים נגד ישראל בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג
ארכיון
פודקאסטרטגי 274: ריאיון עם דני יתום | פלונטר עזה | פייקלנד - על השפעה ותודעה
ארכיון
השלכות המבוי הסתום המדיני על ישראל, מגמות בכלכלות המזרח התיכון ועלייתה של סין
ארכיון
השפעתה העולמית הגוברת של סין ויחסיה עם ישראל