פודקאסט
ארכיון
|
41:53
המהלך שזעזע את המזה"ת: חמש שנים לפרישת ארה"ב מהסכם הגרעין
מנהל המכון, אלוף (מיל') תמיר הימן, ראש תוכנית איראן במכון, סימה שיין, והחוקר הבכיר ד"ר צ'ק פרייליך, מציינים חמש שנים ליציאת הנשיא טראמפ מהסכם הגרעין עם איראן.
מדוע היה בכלל צריך הסכם גרעין ולמה הדבר היה כה הכרחי לארה"ב בתקופת אובמה? היכן הייתה נמצאת איראן אם טראמפ היה נשאר בהסכם – האם הייתה קרובה או רחוקה יותר מפצצה? כיצד הפרישה מההסכם השפיעה על מעמדה של ארה"ב בעולם? האם היציאה מההסכם הייתה חיובית או שלילית לישראל? וכיצד צפוי להיראות האזור בשנים הקרובות, כאשר חזרה להסכם אינה נראית באופק?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
פודקאסטרטגי 214: איומי נסראללה והאפשרות למלחמה עם חזבאללה; המלחמה באוקראינה; עזה ומשבר האקלים
תיאור הפרק
28.07.2022
ארכיון
החזית המשפטית: משמעויות ותגובות להליכים נגד ישראל בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג
תיאור הפרק
26.12.2019
ארכיון
פודקאסטרטגי 274: ריאיון עם דני יתום | פלונטר עזה | פייקלנד - על השפעה ותודעה
תיאור הפרק
28.12.2023
ארכיון
השלכות המבוי הסתום המדיני על ישראל, מגמות בכלכלות המזרח התיכון ועלייתה של סין
תיאור הפרק
01.03.2018


