פודקאסט
ארכיון
|
18:53
האם צה"ל צריך לנהל את משבר קורונה?
ד"ר כרמית פדן וד"ר מאיר אלרן דנים בהצעה שעלתה בעקבות התפרצות "הגל השני" של הקורונה בישראל, להפקיד את הטיפול במשבר בידי צה"ל. מה עומד ברקע להצעה הזו ומאיזה בחינות הטלת האחריות הכוללת על הטיפול במגפה בידי הצבא היא בעייתית? כיצד יכול הצבא לסייע להתמודדות עם המשבר, בכפוף לאחריות ולניהול של המערכים האזרחיים בישראל?
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
הזינוק בפשיעה בחברה הערבית: הבחירות המקומיות, מדיניות הממשלה - והאם על שב"כ להתערב?
תיאור הפרק
29.08.2023
ארכיון
סין, הפלסטינים וחרבות ברזל: מה עומד ברקע מאמצי התיווך הסיניים בין פת"ח לחמאס?
תיאור הפרק
06.08.2024
ארכיון
ישראל מול ביה"ד בהאג, הערכת אמ"ן השנתית, השקעות סין בישראל, והשקת הפינה "קול האמת"
תיאור הפרק
11.02.2021

