פודקאסט
משדרים ביטחון
|
38:17
ארה"ב תקפה באיראן – ומה עכשיו?
דונלד טראמפ לא היה זקוק לשבועיים. בלילה שבין שבת לראשון, ב-22 ביוני, טייסי חיל האוויר האמריקני הטילו פצצה אחר פצצה על מתקני הגרעין של איראן בנתנז, בפורדו ובאספהאן. נשיא ארה"ב וראש הממשלה הכתירו את הפעולה בהצלחה גדולה והודו זה לזה.
מה הושג בתקיפה? האם הוסר האיום הקיומי שמהווה תוכנית הגרעין של איראן על ישראל? האם למעשה מולאו מטרות המלחמה? בשיחה עם העיתונאית עמנואל אלבז-פלפס, מסבירים ד"ר רז צימט, מנהל תוכנית איראן והציר השיעי במכון, ופרופ' צ'ק פרייליך, לשעבר סגן ראש המועצה לביטחון לאומי וחוקר בכיר במכון, שהכדור כעת במגרש האיראנים.
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםמשדרים ביטחון
איראן, לבנון, עזה – כל הזירות פתוחות: ריאיון עם אלוף (מיל') תמיר הימן | משדרים ביטחון - פרק 103
תיאור הפרק
10.06.2026

