פודקאסט

איראן לקראת ימי ביידן

חוקר המכון רז צימט מנתח את תמונת המצב האקטואלית באיראן, ערב כניסתו של ג'ו ביידן לתפקיד נשיא ארה"ב, והאפשרות של חידוש המו"מ בין ארה"ב לאיראן בסוגית הגרעין: מה משמעות המהלכים האחרונים של המשטר האיראני בתחום הגרעיני, ובפרט העלאת שיעור העשרת האורניום ל-20%? מהי עמדת איראן בעניין הסנקציות והתנאים לחידוש המשא ומתן עם ארה"ב? ולבסוף, כיצד מתכוננת איראן לבחירות לנשיאות בחודש יוני?

רז
צימט

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
פודקאסטרטגי 260: ישראל ואיום הסייבר | המשבר הפנימי בישראל בעיני העולם הערבי | המדריך לטורקיה
ארכיון
מבצע שומר החומות– החזית המשפטית
ארכיון
כנס בינלאומי - בקרת נשק – סוגיות אסטרטגיות
ארכיון
איומים קיומיים על ישראל: תרחישים אפשריים ודרכי התמודדות עמם
ארכיון
פודקאסטרטגי 227: התפתחויות בזירה הצפונית | איראן - מחאה ומונדיאל | ועידת האקלים בשארם
ארכיון
המפלגות הערביות על רקע תוצאות הבחירות המקומיות
ארכיון
יחסי רוסיה-ישראל ברקע המלחמה בעזה: הזמן לניפוץ הקונספציה?
ארכיון
ממלחמות סחר ועד גזירות ארדואן: הסיכונים לאספקה השוטפת לישראל
ארכיון
הדילמות של איראן בעקבות ניצחון ביידן - תוכנית הגרעין, המעורבות בסוריה וענייני פנים
ארכיון
ברית הגנה ישראלית-אמריקאית והסיוע הכלכלי של ארה"ב; ופיקוח אזרחי על משימות שיטור צבאיות