פודקאסט
ארכיון
|
00
"תקשורת אסטרטגית" והגישות הנהוגות בישראל
דודי סימן-טוב וד"ר עופר פרידמן מציגים את היתרונות הגלומים ב"תקשורת אסטרטגית" – שימוש קוהרנטי בכל אמצעי התקשורת (מילים, תמונות/דימויים, פעולות) על מנת להשפיע על קהלי יעד נבחרים בחתירה למימוש אינטרסים פוליטיים. במצב זה, גוף אחד מתאם ומסנכרן את ההשפעה על קהלי היעד של המדינה, באמצעים השונים. כהמחשה לנחיצותה של מסגרת החשיבה הזאת בישראל, מנותחת ההיסטוריה המקומית של תחום ההשפעה על קהלי היעד. בישראל, טוענים החוקרים, גישות שונות להשפעה (הסברה, דיפלומטיה ציבורית ומערכה על תודעה) מיושמות ללא ריכוז ותיאום בין המוסדות המיישמים אותן, והדבר מגביר את אי הסדר והחיכוך בעבודת המוסדות הללו.
פודקאסטים נוספים מאותו נושא
לכל הפודקאסטיםארכיון
פודקאסטרטגי 216: העסקת עובדים מעזה בישראל; ערך הממלכתיות בצה"ל; משבר טייוואן
תיאור הפרק
18.08.2022
ארכיון
רצועת עזה ומשבר האקלים: הבעיות המונחות לפתחה של ישראל והדרכים בהן ניתן להקדים תרופה למכה
תיאור הפרק
28.07.2022
ארכיון
בין הסבבים – ניתוח המציאות הסבוכה ומרובת השחקנים ברצועת עזה בראייה עתידית
תיאור הפרק
22.11.2018
ארכיון
משבר טייוואן: המתיחות הגוברת בין ארה"ב לסין סביב ביקורי הנציגים הרשמיים בטאיפיי
תיאור הפרק
18.08.2022

