פודקאסט

"תקשורת אסטרטגית" והגישות הנהוגות בישראל

דודי סימן-טוב וד"ר עופר פרידמן מציגים את היתרונות הגלומים ב"תקשורת אסטרטגית" – שימוש קוהרנטי בכל אמצעי התקשורת (מילים, תמונות/דימויים, פעולות) על מנת להשפיע על קהלי יעד נבחרים בחתירה למימוש אינטרסים פוליטיים. במצב זה, גוף אחד מתאם ומסנכרן את ההשפעה על קהלי היעד של המדינה, באמצעים השונים. כהמחשה לנחיצותה של מסגרת החשיבה הזאת בישראל, מנותחת ההיסטוריה המקומית של תחום ההשפעה על קהלי היעד. בישראל, טוענים החוקרים, גישות שונות להשפעה (הסברה, דיפלומטיה ציבורית ומערכה על תודעה) מיושמות ללא ריכוז ותיאום בין המוסדות המיישמים אותן, והדבר מגביר את אי הסדר והחיכוך בעבודת המוסדות הללו.

דוד
סימן טוב
עופר
פרידמן

פודקאסטים נוספים מאותו נושא

לכל הפודקאסטים
ארכיון
ראשית הפילוג הפנים-פלסטיני והשלכותיו עד היום
ארכיון
פודקאסטרטגי 216: העסקת עובדים מעזה בישראל; ערך הממלכתיות בצה"ל; משבר טייוואן
ארכיון
חמאס ו"כוחה של חולשה"
ארכיון
רצועת עזה ומשבר האקלים: הבעיות המונחות לפתחה של ישראל והדרכים בהן ניתן להקדים תרופה למכה
ארכיון
פודקאסטרטגי מיוחד מהכנס השנתי: בין גז לנשק הלייזר – הבכירים מדברים
ארכיון
התפרצות נגיף קורונה – ההשלכות הבינ"ל והאתגרים של ישראל
ארכיון
בין הסבבים – ניתוח המציאות הסבוכה ומרובת השחקנים ברצועת עזה בראייה עתידית
ארכיון
משבר טייוואן: המתיחות הגוברת בין ארה"ב לסין סביב ביקורי הנציגים הרשמיים בטאיפיי
ארכיון
ההשתלטות הסינית הגלובלית
ארכיון
המלחמה והחברה הישראלית